Ο Κυπριακός Τουρισμός καινοτομεί στο Ντουμπάι.


Στη γειτονιά μας τη παλιά εκεί που πρωτοξεκινήσαμε με τους Άραβες της δεκαετίας του 80. Οι κύπριοι επιχειρηματίες του τουρισμού είχαν και φέτος την ευκαιρία να έχουν μια καλή παρουσία στη πλέον κοσμοπολίτικη έκθεση τουρισμού στο Ντουμπάι, στη Arabian Travel Market 2011.

Στο περίπτερο 6 μεταξύ Ελλάδας και Τουρκιάς, (ακριβώς όπως και πάνω στο παγκόσμιο Χάρτη) το περίπτερο της Κύπρου με το νέο σλόγκαν Cyprus in your Heart είχε φέτος μια καινοτομία. Για πρώτη φορά παρουσιάστηκαν στη Μέση Ανατολή σε τουριστική έκθεση προϊόντα που να αναδεικνύουν ένα άλλο πρόσωπο της Κύπρου.

Οι επισκέπτες του περιπτέρου είχαν την ευκαιρία να γευτούν την πραγματική Κύπρο μέσα από τον φρεσκοκομμένο Σιουσιούκκο και τα Έψιμα που παρασκευάζονται από το οινοποιείο Βουνί Παναγιάς, γλυκό αμύγδαλο και λουκούμια Παφίτικα που κατασκευάζει η βιοτεχνία λουκουμιών Αφροδίτη στη Γεροσκήπου, σερβιρισμένα σε αγγεία που έφτιαξαν οι Παφίτες αγγειοπλάστες στα αγγειοπλαστεία Αυγουστίνος και Σάββας στη Γεροσκήπου.

Τα προϊόντα αυτά ήταν ο «κράχτης» που χρησιμοποίησε το ταξιδιωτικό γραφείο «Καλοτάξιδο» της Ιωάννας Κωνσταντίνου για τραβήξει την προσοχή των επαγγελματιών του τουρισμού της Μέσης Ανατολής και άλλων περιοχών. Όπως λέει και η ίδια η Ιωάννα , «η ιδέα είναι να δώσουμε στους πελάτες μας την ευκαιρία να γνωρίσουν την κρυμμένη Κύπρο μέσα από μια εντελώς νέα ταξιδιωτική εμπειρία που να ξεκινά από τις πιο παραδοσιακές μας γεύσεις, γεύσεις που οι Άραβες μπορούν να εμπιστευτούν. Στις χώρες αυτές δεν μπορούμε να «πουλούμε» κρασί αλλά μπορούμε να μιλούμε για τις θρεπτικές ιδιότητες του σταφυλόμελου και την παρομοίωση του σιουσιούκκου με την σοκολάτα».

Στο περίπτερο του ΚΟΤ ο κος. Βασίλης Θεοχαρίδης και η ομάδα του από το γραφείο του ΚΟΤ στη Μ. Ανατολή φιλοξένησαν 10 τουριστικές επιχειρήσεις που αντιπροσώπευσαν επάξια την Κύπρο. Τα ξενοδοχεία Interncontinental Aphrodite Hills, Columbia Hotels and Resorts , Lordos Hotels, και Le Meridien είχαν τον δικο τους χώρο στο περίπτερο, έκτος από το «Καλοτάξιδο» παρουσιάστηκαν επίσης τα γραφεία Chronos Travel, Korona Tours και Palco Travel ως επίσης και ο φορέας Ιατρικου Τουρισμου.

Ο κύριος Θεοχαρίδης βλέπει την αγορά της Μ. Ανατολής και της ευρύτερης περιοχής να μεγαλώνει για την κυπριακή οικονομία, αλλά όπως είπε ο ίδιος πρέπει να την διαχειριστούμε ορθά και είμαστε προσεκτικοί και μεθοδικοί, οι αλλαγές στη Μ. Ανατολή θα πρέπει να τις εκμεταλλευτούμε κατάλληλα γιατί τέτοιου είδους αλλαγές δεν γίνονται καθημερινά . «Το 2005 είχαμε 39,000 αφίξεις από την Μ. Ανατολή, τώρα είμαστε στις 55,0000, η αγορά της Μ. Ανατολής είναι πολύ σημαντική αλλά και για να αυξήσουμε τις αφίξεις μας θα πρέπει βελτιώσουμε τις διαδικασίες έκδοσης βίζας από συγκριμένες χώρες, ο Αραβικός κόσμος βλέπει την Κύπρο σαν ένα φιλικό και προσιτό προορισμό, όμως πρέπει να γίνουμε πιο προσβάσιμοι από πλευράς θεώρησης διαβατηρίων και πτήσεων ». Ο Βασίλης Θεοχαριδης είναι στο Ντουμπάι από το 2005 ως διευθυντής του γραφείου του ΚΟΤ στη Μ. Ανατολή και είναι υπεύθυνος και για τις αγορές της Ασίας.

Δημοσιεύτηκε:

Ο Φιλελεύθερος 8-05-2011
Φωνή της Πάφου 7-05-2011
Travel Daily News Greek

Advertisements

About Πέτρος Μαύρος

Tourism Consultant. Active Tourism Blogger
This entry was posted in Χωρίς κατηγορία and tagged . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s